loading...
شاهزاده مهرداد
mehrdad mirzaei بازدید : 377 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (1)
:: بازی لوک خوشانس برای اندروید نسخه سگا بازی لوک خوشانس یکی از معروف ترین بازی های کنسول سگا می باشد که در حال حاظر نسخه سگا برای اندروید در هیچ مارکتی برای اندرویدی ها موجود نیست و ما این نسخه با افکت و صدای نسخه سگا را برای شما قرار داده ایم این نسخه همان همان نسخه سگا می باشد. . . . . www.titan.zepo.ir/post/8230/بازی-لوک-خوشانس-برای-اندروید-نسخه-سگا در بخش لینک ها،میتوانید با یک کلیک به پست دانلود بروید.
mehrdad mirzaei بازدید : 328 دوشنبه 05 مرداد 1394 نظرات (0)

فروش مجوز و دستگاه تولید برنج مصنوعی

فروش مجوز و دستگاه تولید برنج مصنوعی با کیفیت بالا و تولید روزانه بیش از یک تن و سود 2 میلیون تومان برای هر تن برنج تولیدی.

با سرمایه «وام» تا سقف ده میلیارد تومان با قیمت توافقی برای فروش و قابل انتقال به تمامی نقاط ایران

Princemehrdad.rozblog.com

Mmprincemehrdad@gmail.com

mehrdad mirzaei بازدید : 64 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

فروش مجوز ساخت کارخانه  تولید برنج در کمترین زمان و دریافت وام تا سقف ده میلیارد تومان در یک ماه با قیمت توافقی.

ظرفیت تولید حداقل یک تن در روز .

دارای برنج تولیدی سالم تر و با کیفیت تر.

این مجوز را می توان به تمامی نقاط ایران انتقال داد و در صورت درخواست گرفتن وام و دریافت مکان در شهرک صنعتی منطقه مورد نظر را نیز  می تونید به ما بسپارید.Princemehrdad.rozblog.com

Mmprincemehrdad@gmail.com


mehrdad mirzaei بازدید : 65 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

با فروش طرح دستگاه فیزیوتراپی30کاناله همرا با مجوز ساخت به همراه وام از100 میلیون تومان تا سقف 10 میلیارد تومان به شما یک میلیون داده می شود و برای وام نیز هر صد میلیون تومان وام، به شما صد هزار توان داده می شود که این مبلغ درصورتی که وام بفروش رسیده مبلغ بالایی باشد بیشتر نیز می شود.  

 

 

 

Mmprincemehrdad@gmail.com

 

 

mehrdad mirzaei بازدید : 32 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

با فروش طرح ساخت لامپ 4 وات کم مصرف دو رنگه همراه با مجوز ساخت به همراه وام از100 میلیون تومان تا سقف 10 میلیارد تومان به شما یک میلیون داده می شود و برای وام نیز هر صد میلیون تومان وام، به شما صد هزار توان داده می شود که این مبلغ درصورتی که وام بفروش رسیده مبلغ بالایی باشد بیشتر نیز می شود. این لامپ 4واتی کم مصرف بوده و بزرگ ترین برتری آن مفید بودن برای سالم نگه داشتن چشم می باشد.

Mmprincemehrdad@gmail.com

برای دیدن طرح های بیشتر به ادامه مطلب بروید.

mehrdad mirzaei بازدید : 155 جمعه 07 فروردین 1394 نظرات (0)

برای دریافت 25دلار شما باید از طریق لینک 

 

http://www.bosscade.com/e?r=qkRs2th8

یا لینک گرفتن 25 دلار سمت چپ  وبلاگ 

ثبت نام کرده و از طریق لینک عضو گیری که به شما داده می شود شروع به عضو گیری کنید و 25 دلار رو به صورت رایگان دریافت کنید

mehrdad mirzaei بازدید : 53 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)

بسیاری از بیماری ها کیفیت میل جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد و به عنوان بارزترین عوارض بیماری قابل توجه است. با توجه به این حقیقت می توان اذعان کرد که اگر دچارکاهش میل جنسی و یا هر نوع اختلال دیگر در این عملکرد هستید بهتر است به پزشک مراجعه نمایید تا دلیل اصلی آن مشخص شود. در ادامه به بعضی از مهم ترین بیماری هایی که میل جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد اشاره می کنیم.

بیماری عروقی:چندین اختلال عروقی در قالب مشکلات جنسی خود را نشان می دهد. به مرور زمان رگ های خونی را تحت تاثیر قرار داده ، شریان ها را سخت و باریک می کند و همین مسئله خون رسانی به دستگاه تناسلی را کاهش می دهد.این عارضه در مردان منجر به عدم توانایی نعوظ و در زنان منجربه عدم روانی دستگاه می شود. گزارش شده است که 50 تا 70 % از عدم توانایی نعوظ در مردان ناشی از اختلالات عروقی است.
دیابت:اغلب مشکلات جنسی ناشی از بیماری دیابت است که با مشکلات دیگری نظیر اسیب های عصبی و بیماری های عروقی همگام می شود. از جمله عوارض دیابت در مردان اختلال در نعوظ و انزال می باشد و در زنان این عارضه به شکل کاهش میل جنسی و یا عدم رسیدن به  اوج لذت جنسی بروز می کند. البته این عوارض با کنترل قند خون، فشار خون و سطح کلسترول قابل جبران می باشد.
افسردگی: اغلب به دنبال افسردگی اختلالات جنسی بروز می کند.زیرا مغز بزرگترین ارگان جنسی نامیده می شود که میل جنسی و تمایل به آن از همین ارگان سرچشمه می گیرد. اگر مواد شیمیایی مغز و یا هورمون ها و ترانسفرهای عصبی در وضعیت متعادلی نباشند ، میل جنسی، انگیختگی جنسی و اوج لذت جنسی(ارگاسم) را تحت تاثیر قرار می دهد. و داروهای ضد افسردگی باعث کاهش میل جنسی می شود. البته خوشبختانه داروهایی با فرمول مشابه ویاگرا و یا خود ویاگرامی تواند به بهبود این وضعیت کمک موثری کند .
یائسگی:  میل جنسی زنان به موازات تغییر در هورمون های خاص افول می کند. افت مقدار استروژن که در انگیختگی جنسی موثر است، باعث خشکی واژن و دردناکی امیزش می شود.تستسترون – هورمونی که در میل جنسی هر دو جنس نقش دارد- با افت فعالیت تخمدان ها کاهش می یابد و در جمع این مسئله باعث کاهش میل جنسی می شود.
تاثیرات جانبی داروها: داروهای بیشماری هستند که چنین تاثیر ناخواسته ای رابه همراه خواهند داشت.علاوه بر داروهای ضد افسردگی که روی رسپتورهای سروتونین  تاثیر می گذارد ، داروهای فشار خون و حتی داروهای ضد بارداری می تواند میل جنسی را تحت تاثیر قرار دهد.
ام اس: این بیماری  که باعث تخریب سیستم عصبی مرکزی می شود بر روی عملکرد امیزش تاثیر می گذارد. عدم خشنودی از آمیزش و یا فقر میل جنسی و رسیدن به اوج لذت جنسی در زنان می تواند دال بر ابتلا به این بیماری باشد. بیماری های عصبی دیگری نظیر پارکینسون نیز چنین تاثیر مشابهی را بهمراه دارد.
آندومتروز: بیش از 5 میلیون زن در شمال امریکا دچار این اختلال هستند. بیماری آندومتروز که بافت رحمی را تحت تاثیر قرار می دهد. علاوه بر این علائم دردناک این بیماری نظیر گرفتگی های شکمی دردناک، قاعدگی های شدید و درد مزمن لگنی امکان آمیزش را به سختی فراهم می کند و تجربه ای ناخوشایند خواهد بود.
کیست های تخمدانی: امیزش های دردناک می تواند علامتی از کسیت های رحمی باشد. بیماری التهاب لگن و یا سرطان لگن نیز چنین علامتی را بهمراه دارد. به طور کلی آمیزش های دردناک را نباید نادیده گرفت.
اختلالات تیروئیدی:تیروئید غده ای پروانه ای در جلوی گردن می باشدکه  نقش مهمی در حیات و سلامت فرد ایفا می کند.مدیریت فرآیند متابولیسم ، از دما تا وزن و همچنین سلامت جنسی از فعالیت های غده تیروئید می باشد. هر نوع اختلال در هورمون های تولیدی این غده باعث بروز مشکلاتی در نعوظ، انزال، تغییر میل جنسی و انگیختگی جنسی و رسیدن به اوج لذت در زنان می شود.
خفگی در خواب: این اختلال که در آن تنفس به مدت 10 ثانیه متوقف می شود و این روند مرتب در خواب تکرار می شود منجر به بروز مشکلات جنسی در مردان می شود.مشکلاتی از قبیل انگیختگی جنسی و یا اختلال نعوظ از عوارض جانبی این مشکل می باشد.

با سلام خدمت شما عزیزان

میتوانید مشکلات وسوالات جنسی خود رابه آدرس ایمیل زیر ارسال نمایید.با تشکر

princemehrdad70@yahoo.com

 

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 5,874